فنر لول جلو ام وی ام 110

550,000تومان

فنر لول جلو ام وی ام 110، یک قطعه مکانیکی و مهم در خودرو است که برای ذخیره سازی و رها کردن انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله تحت فشار و تنش زیادی قرار دارد. زیرا موظف است از آسیب دیدن خودرو و وارد شدن ضربه شدید به اتاقک ماشین جلوگیری کند.

توضیحات

فنر لول جلو ام وی ام 110، یک قطعه مکانیکی و مهم در خودرو است که برای ذخیره سازی و رها کردن انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله تحت فشار و تنش زیادی قرار دارد. زیرا موظف است از آسیب دیدن خودرو و وارد شدن ضربه شدید به اتاقک ماشین جلوگیری کند. هنگام عبور خودرو از روی دست‌اندازها و پستی و بلندی‌ها، شوک مکانیکی شدیدی به ماشین وارد می‌شود.

فنر لول جلو ام وی ام ۱۱۰ می‌تواند این انرژی را ذخیره کند و ارتعاشات وارد شده را خنثی سازد. رفتار مکانیکی این قطعات بسیار پیچیده است. اما تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد خودرو و حفظ ایمنی سرنشینان دارد. این قطعه از یک میله فولادی ساخته می‌شود و به شکل حلقه‌های متناوب با قطر معینی به یکدیگر وصل شده است. هر چقدر قطر میله افزایش یابد، قدرت و مقاومت میله بیشتر خواهد شد. تعداد حلقه‌های فنر نشان دهنده میزان انعطاف پذیری این وسیله است.

علائم خرابی فنر لول جلو ام وی ام 110

برخی از مهم‌ترین نشانه‌های این وسیله شامل موارد زیر هستند:

  • هندلینگ دشوار اتومبیل در هنگام عبور از پیچ یا دست انداز
  • ارتعاشات و تکان‌های شدید ماشین هنگام عبور از روی پستی و بلندی‌ها
  • شنیده شدن صدای نابهنجار هنگام عبور از مسیرهای ناهموار

خرید فنر لول جلو ام وی ام 110

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از خرید لوازم یدکی ماشین‌های چینی مورد توجه قرار دهید، کیفیت و گارانتی محصول است. سعی کنید محصولاتی را خریداری کنید که دارای برگه سلامت و ضمانت اصالت کالا هستند. به این ترتیب، مطمئن خواهید شد که قطعه خریداری شده اورجینال عمر بالایی دارد.

شرکت نیکا یدک تمامی قطعات را با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌کند. بنابراین همه محصولات اورجینال و با کیفیت هستند و کارکرد خوبی دارند. متقاضیان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را از نمایندگی‌های فعال نیکا یدک در نقاط مختلف کشور تهیه کنند. همچنین امکان خرید حضوری و آنلاین وجود دارد. بهتر است قبل از خرید لوازم یدکی ماشین‌ های چینی با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید و درباره نحوه خرید محصول و ثبت سفارش قطعات مشاوره دریافت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فنر لول جلو ام وی ام 110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام