فیلتر بنزین ام وی ام 110

100,000تومان

فیلتر بنزین ام وی ام ۱۱۰، از زنگ زدگی و خوردگی قطعات داخلی سیستم سوخت رسانی ماشین جلوگیری می‌کند. گاهی اوقات ممکن است ذرات مختلف وارد سیستم سوخت رسانی ماشین شوند و به قطعات داخلی ماشین مانند انژکتور صدمه وارد کنند.

توضیحات

فیلتر بنزین ام وی ام ۱۱۰، از زنگ زدگی و خوردگی قطعات داخلی سیستم سوخت رسانی ماشین جلوگیری می‌کند. گاهی اوقات ممکن است ذرات مختلف وارد سیستم سوخت رسانی ماشین شوند و به قطعات داخلی ماشین مانند انژکتور صدمه وارد کنند. علاوه بر این، آب نیز می‌تواند باعث رشد میکروب‌ها در سوخت دیزل شود. همین مسئله خطر تجمع لجن را افزایش می‌دهد. این ذرات آلوده باعث مختل شدن عملکرد خودرو می‌شوند.

فیلتر بنزین ام وی ام ۱۱۰، به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی این آلودگی‌ها را از بین ببرد و از ساییدگی قطعات یا کاهش عملکرد موتور جلوگیری کند. با توجه به اینکه به عملکرد این قطعه اهمیت بسیار زیادی دارد، باید به درستی نگهداری شود. آسیب دیدن فیلتر بنزین ام وی ام ۱۱۰ باعث تجمع ذرات گرد و غبار و آلودگی‌ها می‌شود و باعث بروز خسارت‌های جانی و مالی شدید خواهد شد.

علائم گرفتگی فیلتر بنزین ام وی ام ۱۱۰

برخی از مهم‌ترین نشانه‌های گرفتگی و خراب شدن این وسیله شامل موارد زیر هستند:

  • مشکل در راه‌اندازی موتور
  • مشکل در شتاب گیری
  • خاموش شدن موتور بعد از توقف
  • استشمام بوی تند و غیرعادی از اگزوز
  • خاموش شدن موتور و ضعیف کار کردن آن
  • تغییر صدای پمپ بنزین
  • گرفتگی انژکتورها

خرید فیلتر بنزین ام وی ام ۱۱۰

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های اغلب مالکان خودرو، خرید قطعات با کیفیت و اورجینال است. اگر لوازم یدکی ماشین‌های چینی در محل سکونت شما در دسترس نیست، کافی است قطعات مورد نظر خود را به صورت حضوری و آنلاین از نیکا یدک خریداری کنید. این مجموعه شرایطی را فراهم آورده است تا همه افراد بتوانند قطعات مورد نظر خود را از نقاط مختلف ایران خریداری کنند.

 برای رسیدن به این هدف، هفت نمایندگی فعال از این مجموعه در نقاط مختلف کشور مشغول فعالیت هستند و محصولات و لوازم یدکی ماشین ‌های چینی را به بخش‌های مختلف ایران ارسال می‌کنند. تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی می‌باشند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش محصولات، بهتر است با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه به صورت شبانه روزی به تماس‌های شما عزیزان پاسخ می‌دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر بنزین ام وی ام 110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام