فیلتر روغن ام وی ام 110

100,000تومان

فیلتر روغن ام وی ام ۱۱۰، یک قطعه بسیار مهم و حساس در ماشین است و برای از بین بردن ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملکرد این قطعه اهمیت بسیار زیادی برای ماشین دارد. زیرا می‌تواند تمامی کثیفی‌ها و روغن اکسید شده را از بین ببرد.

توضیحات

فیلتر روغن ام وی ام ۱۱۰، یک قطعه بسیار مهم و حساس در ماشین است و برای از بین بردن ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملکرد این قطعه اهمیت بسیار زیادی برای ماشین دارد. زیرا می‌تواند تمامی کثیفی‌ها و روغن اکسید شده را از بین ببرد. آلودگی‌ها و ذرات فلزی، درون قطعات داخلی موتور تجمع پیدا می‌کنند و باعث کاهش عمر این قطعه خواهند شد.

 یک فیلتر روغن با کیفیت، می‌تواند به بهبود عملکرد موتور ماشین کمک کند. توجه داشته باشید که فیلتر روغن ام وی ام ۱۱۰ در دسته قطعات مصرفی قرار می‌گیرد. یعنی به مرور زمان دچار آلودگی می‌شود و باید برای تعویض آن اقدام کنید. در غیر این صورت، احتمال ورود گرد و غبار و آلودگی‌ها به درون موتور وجود دارد. علاوه بر این، لازم است از یک فیلتر روغن با کیفیت استفاده کنید تا فرایند تصفیه روغن به شکل مناسبی انجام شود.

علائم خرابی فیلتر روغن ام وی ام ۱۱۰

برخی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی این وسیله شامل موارد زیر هستند:

  • گرمای بیش از حد موتور
  • عملکرد ضعیف موتور
  • دود اگزوز کثیف و تیره
  • کاهش فشار روغن
  • شنیدن صدای تق تق

خرید فیلتر روغن ام وی ام ۱۱۰

برای خرید این وسیله و سایر قطعات ماشین‌ های چینی بهتر است مراکز معتبر مانند نیکا یدک را انتخاب کنید. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال به مشتریان است. برای رسیدن به این هدف، تمامی قطعات را همراه با گارانتی و ضمانت اصالت کالا عرضه می‌کنند. علاوه بر این، همه محصولات دارای برگه سلامت هستند.

 اگر در شهرهایی غیر از تهران سکونت دارید، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت حضوری و آنلاین از نمایندگی‌های فعال این مجموعه در نقاط مختلف کشور تهیه کنید. این مرکز دارای هفت شعبه فعال در بخش‌های مختلف ایران است. قطعات مورد نظر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بعد از ثبت سفارش ارسال می‌شوند.

 به طور کلی بهتر است قبل از خرید لوازم یدکی ماشین ‌های چینی، با کارشناسان نیکا یدک تماس بگیرید و درباره ویژگی‌های محصول و نحوه ثبت سفارش قطعات مشاوره دریافت کنید. کارشناسان این مرکز در تمامی روزهای هفته و حتی در ایام تعطیل به سوالات یا ابهامات متقاضیان پاسخ خواهند داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر روغن ام وی ام 110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام