فیلتر هوا ام وی ام 110 قدیم

100,000تومان

فیلتر هوا ام وی ام ۱۱۰ قدیم، یکی از مهم‌ترین قطعات داخلی ماشین است که برای فیلتر کردن هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله در مسیر ورودی موتور خودرو نصب می‌شود و از ورود ذرات ناخالص به درون موتور جلوگیری می‌کند.

توضیحات

فیلتر هوا ام وی ام ۱۱۰ قدیم، یکی از مهم‌ترین قطعات داخلی ماشین است که برای فیلتر کردن هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله در مسیر ورودی موتور خودرو نصب می‌شود و از ورود ذرات ناخالص به درون موتور جلوگیری می‌کند. تجمع آلودگی‌ها و گرد و غبار در موتور خودرو، آسیب شدیدی به قطعات داخلی آن وارد خواهد کرد. یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف فیلتر هوا ام وی ام ۱۱۰ قدیم، کنترل مقدار هوای ورودی به موتور ماشین است.

علائم خرابی فیلتر هوا ام وی ام ۱۱۰ قدیم

برخی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی این وسیله شامل موارد زیر هستند. بهتر است به محض مشاهده این نشانه‌ها برای تعویض قطعه اقدام کنید:

  • نشانه‌های گرفتگی در فیلتر هوا
  • صداهای غیرعادی موتور
  • کثیفی و تیرگی سطوح فیلتر هوا
  • روشن‌شدن چراغ چک موتور ماشین
  • کاهش قدرت ماشین
  • افزایش مصرف سوخت
  • سوخت نادرست موتور
  • خروج دود تیره از اگزوز

خرید فیلتر هوا ام وی ام ۱۱۰ قدیم

یکی از مهم‌ترین اشتباهاتی که اغلب مالکان خودرو مرتکب می‌شوند، این است که قطعات غیر اورجینال را خریداری می‌کنند. این قطعات نه تنها فایده‌ای برای خودروی شما ندارند، بلکه به سایر قطعات داخلی ماشین آسیب وارد می‌کنند. علاوه بر این، طول عمر لوازم یدکی غیر اورجینال بسیار کم است. بنابراین بهتر است از همان ابتدا برای خرید لوازم یدکی با کیفیت و اصل اقدام کنید.

یکی از بهترین مراکز برای خرید این محصولات، شرکت نیکا یدک است. با توجه به اینکه تمامی قطعات این مجموعه دارای گارانتی هستند، بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر برای خرید لوازم یدکی ماشین های چینی اورجینال و با کیفیت اقدام کنید. اگر در شهرستان سکونت دارید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات خود را از نمایندگی‌های فعال این مجموعه در نقاط مختلف کشور خریداری کنید.

 نیکا یدک دارای هفت نمایندگی فعال در بخش‌های مختلف ایران می‌باشد. متقاضیان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنند. کارشناسان نیکا یدک در تمامی روزهای هفته و حتی در روزهای تعطیل به سوالات شما عزیزان پاسخ می‌دهند. بنابراین بهتر است برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید محصول، ویژگی‌های محصول و مواردی مانند این، با این افراد تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر هوا ام وی ام 110 قدیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام