کلید شیشه بالابر تکی ام وی ام 110

150,000تومان

کلید شیشه بالابر تکی ام وی ام ۱۱۰، یکی از مهم‌ترین قطعات ماشین است که شامل یک سوئیچ کنترل دو طرفه می‌باشد. این سوئیچ کنترل به دو مدار در موتور وصل شده است.

توضیحات

کلید شیشه بالابر تکی ام وی ام ۱۱۰، یکی از مهم‌ترین قطعات ماشین است که شامل یک سوئیچ کنترل دو طرفه می‌باشد. این سوئیچ کنترل به دو مدار در موتور وصل شده است. زمانی که کلید را فشار می‌دهید، جریان الکتریکی در مدار ایجاد می‌شود و پنجره به سمت بالا هدایت خواهد شد. سوئیچ کنترل به باتری و سیستم برق خودرو متصل می‌شود. این قطعه طول عمر بالایی دارد و به راحتی خراب نمی‌شود. اما در صورت خرابی، باید به سرعت برای تعویض آن اقدام کنید.

نشانه های خرابی کلید شیشه بالابر تکی ام وی ام ۱۱۰

همانطور که گفته شد، این قطعه به راحتی آسیب نمی‌بیند. برخی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی این وسیله، شامل متوقف شدن حرکت شیشه یا کاهش سرعت حرکت شیشه به سمت بالا هستند. علاوه بر این گیر کردن شیشه هنگام بالا رفتن، یکی دیگر از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی کلید شیشه بالابر تکی ام وی ام ۱۱۰ است.

دلایل خرابی کلید شیشه بالابر تکی ام وی ام ۱۱۰

عوامل مختلفی باعث خراب شدن این وسیله می‌شوند. یکی از مهم‌ترین دلایل، ضربه خوردن شیشه یا ریختن آب روی کلید است. همچنین گیر کردن آشغال و آلودگی در ریل شیشه، باعث مختل شدن عملکرد این قطعه می‌شود.

خرید کلید شیشه بالابر تکی ام وی ام ۱۱۰

برای خرید قطعات داخلی ماشین‌های چینی، بهتر است مجموعه‌های معتبر مانند نیکا یدک را انتخاب کنید. این مرکز چندین سال است که در زمینه واردات و پخش لوازم یدکی خودروهای چینی فعالیت می‌کند. با کیفیت‌ترین محصولات توسط این مرکز به مشتریان عرضه می‌شود. علاوه بر این، همه قطعات دارای ضمانت اصالت کالا و برگه سلامت هستند. مشتریان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت حضوری و آنلاین از نمایندگی‌های فعال نیکا یدک در نقاط مختلف کشور تهیه کنند. اگر شما نیز یکی از متقاضیان خرید لوازم یدکی خودروهای چینی هستید، بهتر است برای دریافت مشاوره درباره ثبت سفارش محصولات، نحوه خرید محصول و مواردی مانند این، با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید شیشه بالابر تکی ام وی ام 110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام