لنت ترمز جلو ام وی ام 110 قدیم

380,000تومان

توضیحات

لنت ترمز جلو ام وی ام ۱۱۰ قدیم، یک قطعه بسیار مهم برای حفظ ایمنی سرنشینان است. این قطعه یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم ترمز خودرو می‌باشد. زمانی که راننده روی پدال ترمز فشار می‌دهد، فعالیت لنت ترمز آغاز می‌شود. با توجه به اینکه چرخ‌های خودرو با سرعت بسیار بالایی می‌چرخند، برای توقف ماشین به فشار قابل توجهی نیاز است.

 یعنی باید فشار زیادی به چرخ‌ها وارد شود تا ماشین سر جای خود بایستد. لنت ترمز به توقف خودرو کمک می‌کند. این قطعه باعث ایجاد اصطکاک می‌شود و ماشین را متوقف می‌سازد. هنگام فشار دادن پدال ترمز، اصطکاک شدیدی بین لنت ترمز و کاسه یا دیسک ترمز ایجاد می‌شود.

با این وجود، این قطعه به سرعت فرسوده می‌شود و آسیب می‌بیند. بنابراین بهتر است به صورت دوره‌ای برای تعویض آن اقدام کنید. البته مدت زمان فرسودگی لنت ترمز به عواملی مثل تعداد دفعات رانندگی یا سرعت رانندگی بستگی دارد.

علائم تمام شدن لنت ترمز جلو ام وی ام ۱۱۰ قدیم

همانطور که گفته شد، لنت ترمز به سرعت تمام می‌شود. به محض تمام شدن این قطعه، برای تعویض آن اقدام کنید. وگرنه ممکن است ایمنی سرنشینان در خطر قرار گیرد. برخی از مهم‌ترین نشانه‌های تمام شدن این وسیله شامل موارد زیر هستند:

  • شنیدن صدای سوت کشیدن از چرخ‌ها هنگام ترمز
  • شنیدن صدای خر خر کردن از چرخ‌ها هنگام ترمز

خرید لنت ترمز جلو ام وی ام ۱۱۰ قدیم

مهم‌ترین سوال اغلب مالکان خودرو این است که قطعات و لوازم یدکی ماشین ‌های چینی را از کدام مرکز تهیه کنیم؟ اگر به دنبال یک مجموعه معتبر برای خرید لوازم یدکی هستید، پیشنهاد می‌کنیم شرکت نیکا یدک از واردکنندگان قطعات خودروهای چینی را انتخاب کنید. این مجموعه در تلاش است تا با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کند.به همین دلیل همه قطعات را همراه با برگه سلامت و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. حتی اگر در شهرهای دور سکونت دارید، باز هم می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از این مجموعه تهیه کنید. زیرا نیکا یدک دارای ۷ نمایندگی فعال در نقاط مختلف ایران است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لنت ترمز جلو ام وی ام 110 قدیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام