مخزن آب رادیاتور ام وی ام 110 3 سیلندر

350,000تومان

مخزن آب رادیاتور ام وی ام ۱۱۰ ۳ سیلندر، یکی از مهم‌ترین قطعات سیستم رادیاتور ماشین است که برای بهبود عملیات خنک سازی در موتور خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله اهمیت بسیار زیادی برای عملکرد رادیاتور ماشین دارد.

توضیحات

مخزن آب رادیاتور ام وی ام ۱۱۰ ۳ سیلندر، یکی از مهم‌ترین قطعات سیستم رادیاتور ماشین است که برای بهبود عملیات خنک سازی در موتور خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله اهمیت بسیار زیادی برای عملکرد رادیاتور ماشین دارد. یعنی رادیاتور ماشین برای اینکه بتواند فعالیت خود را به شکل مناسبی انجام دهد، به مخزن آب رادیاتور نیاز دارد. زیرا این مخزن می‌تواند فشار درون رادیاتور را کاهش دهد. در نتیجه آب به راحتی و بدون فشار وارد لوله‌های رادیاتور خواهد شد و در بخش‌های مختلف رادیاتور جریان پیدا می‌کند. در صورت نبود این قطعه، فشار شدیدی به لوله‌های رادیاتور وارد خواهد شد و خطر ترکیدن لوله‌ها وجود خواهد داشت.

علائم خرابی مخزن آب رادیاتور ام وی ام ۱۱۰ ۳ سیلندر

برخی از مهم‌ترین نشانه‌های خراب شدن این وسیله شامل موارد زیر هستند:

  • ترک خوردن سطح این قطعه و هوا گرفتن آن
  • خارج نشدن آب از مخزن آب رادیاتور خودرو
  • نشتی داشتن مخزن آب رادیاتور خودرو
  • شکسته شدن محل اتصال

خرید مخزن آب رادیاتور ام وی ام ۱۱۰ ۳ سیلندر

شرکت نیکا یدک واردکننده قطعات خودروهای چینی چندین سال است که در زمینه پخش و توزیع لوازم یدکی ماشین‌های چینی فعالیت می‌کند. هدف اصلی این شرکت، ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات به مشتریان است. برای دستیابی به این هدف، تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. قطعات مورد نظر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بعد از ثبت سفارش ارسال خواهند شد و به تمام نقاط ایران فرستاده می‌شوند. حتی اگر در شهرهایی غیر از تهران ساکن هستید، می‌توانید محصولات و لوازم یدکی ماشین‌های چینی را از شعب فعال نیکا یدک در نقاط مختلف کشور تهیه کنید.

این مرکز دارای ۷ شعبه فعال در بخش‌های مختلف ایران می‌باشد. متقاضیان می‌توانند محصولات خود را به صورت حضوری و آنلاین از این مجموعه خریداری کنند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. کارشناسان نیکا یدک در تمامی ساعات شبانه روز به سوالات و ابهامات شما عزیزان پاسخ می‌دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مخزن آب رادیاتور ام وی ام 110 3 سیلندر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام