مخزن آب رادیاتور ام وی ام 110 4 سیلندر

400,000تومان

این وسیله نوعی مخزن آب انبساط است که در سیستم خنک کننده خودرو نصب می‌شود. یکی از مهم‌ترین وظایف این قطعه، این است که از اعمال فشار اضافی سیالات در سیستم رادیاتور جلوگیری می‌کند.

توضیحات

مخزن آب رادیاتور ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر، از مهم‌ترین قطعات سیستم رادیاتور ماشین است که برای خنک کردن موتور خودرو و سیستم خنک کننده موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مخزن می‌تواند فشار درون رادیاتور را کاهش دهد. در واقع مهم‌ترین وظیفه آن تنظیم فشار مایعات در رادیاتور است. این وسیله نوعی مخزن آب انبساط است که در سیستم خنک کننده خودرو نصب می‌شود. یکی از مهم‌ترین وظایف این قطعه، این است که از اعمال فشار اضافی سیالات در سیستم رادیاتور جلوگیری می‌کند. اگر این قطعه وجود نداشته باشد، لوله‌های آب رادیاتور می‌ترکند. در نتیجه بهتر است به صورت دوره‌ای برای تعویض این وسیله اقدام کنید.

علائم خرابی مخزن آب رادیاتور ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر

برخی از مهم‌ترین علائم خرابی مخزن آب رادیاتور ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر شامل موارد زیر هستند:

  • نشتی داشتن مخزن
  • هوا گرفتن مخزن
  • هرز شدن درب مخزن
  • جوش آوردن رادیاتور به علت نداشتن ضد یخ
  • خرابی پمپ آب
  • عدم وجود آب در موتور
  • سوختن فیوز و از کار افتادن فن رادیاتور

خرید مخزن آب رادیاتور ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر

اگر لوازم یدکی ماشین‌ های چینی در محل سکونت شما در دسترس نیست، نیازی نیست برای پیدا کردن قطعات زمان زیادی تلف کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که با کارشناسان نیکا یدک تماس بگیرید و قطعات مورد نظر خود را در بازه زمانی کوتاهی ثبت سفارش کنید. تمامی محصولات اورجینال هستند و به صورت حضوری و آنلاین به فروش می‌رسند. برای اطمینان از اورجینال بودن قطعات، همه محصولات با ضمانت اصالت کالا و برگه سلامت به مشتریان عرضه می‌شوند.

با توجه به اینکه نیکا یدک دارای چندین نمایندگی فعال در نقاط مختلف کشور می‌باشد، بنابراین مشتریان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. کارشناسان نیکا یدک شرکت توزیع لوازم ماشین های چینی به صورت ۲۴ ساعته و حتی در ایام تعطیل به سوالات و ابهامات مشتریان پاسخ می‌دهند. علاوه بر این، به شما کمک می‌کنند تا محصولاتی مناسب را انتخاب کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مخزن آب رادیاتور ام وی ام 110 4 سیلندر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام