مخزن شیشه شوی ام وی ام 110

300,000تومان

مخزن شیشه شوی ام وی ام ۱۱۰، یک قطعه بسیار مهم در خودرو است که برای شستن شیشه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه دارای یک خرطوم پلاستیکی می‌باشد. یک در پلاستیکی کوچک روی این خرطوم پلاستیکی نصب شده است.

توضیحات

مخزن شیشه شوی ام وی ام ۱۱۰، یک قطعه بسیار مهم در خودرو است که برای شستن شیشه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه دارای یک خرطوم پلاستیکی می‌باشد. یک در پلاستیکی کوچک روی این خرطوم پلاستیکی نصب شده است. این درب با اعمال فشار باز می‌شود. در نتیجه به راحتی می‌توانید مایع مربوطه را درون مخزن بریزید. مخزن شیشه شوی ام وی ام ۱۱۰ دارای درجه بندی‌های گوناگونی است. این درجه‌بندی‌ها از بازه حداقل تا حداکثر هستند. این وسیله شبیه به منبع انبساط رادیاتور است. برای ریختن مایع در این مخزن، ابتدا باید در کابوت خودرو را باز کنید. سپس می‌توانید خرطوم پلاستیکی را ببینید که یک درب پلاستیکی آبی رنگ روی آن قرار دارد. کافی است درب پلاستیکی را فشار دهید و مایع را به راحتی درون مخزن بریزید.

دلایل خرابی مخزن شیشه شوی ام وی ام ۱۱۰

بهتر است خرابی این قطعه را نادیده نگیرید و به سرعت برای تعویض آن اقدام کنید. برخی از مهم‌ترین دلایل خرابی این وسیله شامل موارد زیر هستند:

  • وجود نشتی و رسوب گرفتگی
  • سوراخ شدن مخزن
  • استفاده از مایعات غیر استاندارد

خرید مخزن شیشه شوی ام وی ام ۱۱۰

برای خرید مخزن شیشه شوی ام وی ام ۱۱۰ و سایر قطعات ماشین ‌های چینی، می‌توانید مجموعه نیکا یدک را انتخاب کنید. کارشناسان این مرکز تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا محصولات با کیفیت و مشتری پسند را به شما عزیزان عرضه کنند. به عنوان مثال همه قطعات همراه با گارانتی و تضمین اصالت کالا به فروش می‌رسند. بنابراین نیازی نیست در رابطه با غیر اورجینال بودن کالا نگران باشید.

 تنها کاری که باید انجام دهید، این است که برای ثبت سفارش محصول یا انتخاب محصولات با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. می‌توانید قطعات مورد نظر خود را به صورت حضوری و آنلاین از نمایندگی‌های فعال نیکا یدک در نقاط مختلف کشور تهیه کنید. اگر به اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های محصولات نیاز دارید، از کارشناسان نیکا یدک از واردکنندگان لوازم ماشین های چینی مشاوره دریافت کنید. این افراد به شما کمک می‌کنند تا بهترین و مناسب‌ترین قطعه را برای خودروی خود انتخاب کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مخزن شیشه شوی ام وی ام 110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام