میل لنگ ام وی ام 110 3 سیلندر

(1 بررسی مشتری)

2,800,000تومان

این قطعه باید حرکت روان و متعادل داشته باشد. در عین حال، باید در مقابل فشارها و دماهای بالا مقاومت کند. این قطعه مکانیکی، مهم‌ترین وسیله برای تبدیل حرکت رفت و برگشتی پیستون به حرکت دورانی است.

توضیحات

میل لنگ ام وی ام ۱۱۰ ۳ سیلندر، یک بخش محوری در موتور احتراق داخلی ماشین است که در قسمت پایینی موتور نصب می‌شود. مهم‌ترین وظیفه این قطعه، تبدیل حرکت خطی پیستون‌ها به حرکت چرخشی است. علاوه بر این برای حرکت و چرخش گیربکس خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملکرد میل لنگ ام وی ام ۱۱۰ سه سیلندر اهمیت بسیار زیادی دارد. این قطعه باید حرکت روان و متعادل داشته باشد. در عین حال، باید در مقابل فشارها و دماهای بالا مقاومت کند. این قطعه مکانیکی، مهم‌ترین وسیله برای تبدیل حرکت رفت و برگشتی پیستون به حرکت دورانی است. این وسیله معمولاً از فولاد یا فلزات سخت ساخته می‌شود.

علائم خرابی میل لنگ ام وی ام ۱۱۰ ۳ سیلندر

خراب شدن این وسیله یک خطر بسیار جدی برای سرنشینان خودرو و سلامت ماشین است. اگر به موقع برای تعویض این قطعه اقدام نکنید، آسیب‌های شدیدی به قطعات داخلی ماشین شما وارد می‌شود. برخی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی میل لنگ ام وی ام ۱۱۰ ۳ سیلندر شامل موارد زیر هستند:

  • لرزش موتور
  • صدای موتور
  • چراغ هشدار فشار روغن
  • از دست‌دادن قدرت
  • خاموشی موتور
  • براده‌های فلزی در روغن

خرید میل لنگ ام وی ام ۱۱۰ ۳ سیلندر

خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. متاسفانه بسیاری از مالکان خودرو به این مسئله بی‌توجه هستند. این دسته از افراد ترجیح می‌دهند لوازم یدکی ماشین ‌های چینی را با هزینه کمتری خریداری کنند. به همین دلیل برای تهیه لوازم یدکی غیر اورجینال اقدام می‌کنند. توجه داشته باشید که این قطعات به سرعت خراب می‌شوند و آسیب‌های گوناگونی به خودروی شما وارد می‌کنند.

شرکت نیکا یدک توزیع کننده لوازم یدکی خودروهای چینی در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت و مناسب را به فروش برساند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر برای خرید لوازم یدکی از این مجموعه اقدام کنید. زیرا تمامی محصولات دارای برگه سلامت هستند. علاوه بر این با تضمین اصالت کالا و گارانتی به فروش می‌رسند. پیشنهاد می‌کنیم برای مقایسه قیمت‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

1 دیدگاه برای میل لنگ ام وی ام 110 3 سیلندر

  1. امیر

    ممنون از مجموعه نیکا یدک

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام