واشر سر سیلندر فلزی ام وی ام 110 4 سیلندر

170,000تومان

واشر سر سیلندر فلزی ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر، برای آب بندی محفظه احتراق موتور ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله می‌تواند از نشت مایع خنک کننده روغن در بین قطعات داخلی خودرو جلوگیری کند. علاوه بر این، مانع از داغ شدن بیش از حد موتور می‌شود.

توضیحات

واشر سر سیلندر فلزی ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر، برای آب بندی محفظه احتراق موتور ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله می‌تواند از نشت مایع خنک کننده روغن در بین قطعات داخلی خودرو جلوگیری کند. علاوه بر این، مانع از داغ شدن بیش از حد موتور می‌شود. مهم‌ترین وظیفه واشر سرسیلندر فلزی ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر، هدایت مایعات به درون موتور خودرو است. این وسیله می‌تواند مایعات را به سمت سیال خنک کننده موتور یا روغن موتور هدایت کند. این فرایند با کمک سوراخ‌های تعبیه شده روی این وسیله انجام خواهد شد.

علائم خرابی واشر سر سیلندر فلزی ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر

یکی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی این قطعه، تغییر شکل یا سوختن آن در دما و فشارهای بالا است. باقی علائم شامل موارد زیر هستند:

  • خروج دود سفید رنگ از اگزوز خودرو به دلیل نفوذ آب و روغن به سیلندرها
  • افزایش سریع و بی‌رویه دمای موتور
  • کاهش سطح آب رادیاتور و روغن موتور
  • تغییر رنگ روغن موتور به قهوه‌ای روشن به دلیل اختلاط آب و روغن
  • افت شدید قدرت و کشش موتور به خصوص در سر بالایی
  • وجود روغن در داخل رادیاتور
  • مشاهده حباب در آب رادیاتور
  • نشتی آب یا روغن از اطراف سر سیلندر

خرید واشر سر سیلندر فلزی ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر

شرکت نیکا یدک یکی از بهترین مراکز برای خرید قطعات ماشین‌ های چینی است. زیرا تجربه طولانی در زمینه واردات لوازم یدکی خودروهای چینی دارد. این مجموعه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه می‌کند. برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان، همه قطعات با ضمانت اصالت کالا و برگه سلامت به فروش می‌رسند.

علاوه بر این، مشتریان می‌توانند قطعات مورد نظر خود را از شعبه‌های فعال نیکا یدک در بخش‌های مختلف کشور تهیه کنند. امکان خرید حضوری و آنلاین از این مجموعه وجود دارد. بهتر است قبل از خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو، با کارشناسان نیکا یدک تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید. این افراد در تمامی روزهای هفته به سوالات شما عزیزان پاسخ می‌دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واشر سر سیلندر فلزی ام وی ام 110 4 سیلندر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام