واشر کامل موتور ام وی ام 110

550,000تومان

واشر کامل موتور ام وی ام ۱۱۰، با اسامی دیگری مثل واشر سرسیلندر شناخته می‌شود و برای ایجاد درزبندی در بین سیلندر و سر سیلندر مورد استفاده قرار می‌گیرد. روغن و آب در بخش‌های مختلف سیلندر و سر سیلندر در جریان است.

توضیحات

واشر کامل موتور ام وی ام ۱۱۰، با اسامی دیگری مثل واشر سرسیلندر شناخته می‌شود و برای ایجاد درزبندی در بین سیلندر و سر سیلندر مورد استفاده قرار می‌گیرد. روغن و آب در بخش‌های مختلف سیلندر و سر سیلندر در جریان است. واشر سر سیلندر می‌تواند از مخلوط شدن روغن و آب در سیلندر و سر سیلندر جلوگیری کند. این قطعه بعد از مدتی آسیب می‌بیند. خراب شدن واشر سر سیلندر باعث آسیب دیدن سایر قطعات داخلی ماشین می‌شود. زیرا در چنین شرایطی، آب و روغن با یکدیگر مخلوط می‌شوند.

علائم خرابی واشر کامل موتور ام وی ام ۱۱۰

برخی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی واشر کامل موتور ام وی ام ۱۱۰ شامل موارد زیر هستند:

  • مشاهده حباب‌هایی روی سطح آب رادیاتور یا اصلاحا کف کردن آب رادیاتور
  • تغییر رنگ روغن پیشرانه یا همان روغن موتور خودرو
  • بد کار کردن یا درست کار نکردن موتور خودرو
  • افزایش بیش از حد دمای موتور خودرو
  • خروج دود سفید از اگزوز خودرو
  • کاهش پیدا کردن سطح مایع خنک کننده در موتور ماشین
  • پوسیدگی واشر پس از مدت زمان طولانی

خرید واشر کامل موتور ام وی ام ۱۱۰

قبل از خرید لوازم یدکی ماشین ‌های چینی، بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید. اولین و مهم‌ترین نکته، خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت است. قطعات غیر اورجینال نه تنها طول عمر بالایی ندارند، بلکه به سایر قطعات داخلی ماشین آسیب می‌زنند و طول عمر خودروی شما را کاهش می‌دهند. در نتیجه ممکن است مجبور شوید مجدداً برای خرید لوازم یدکی ماشین ‌های چینی هزینه پرداخت کنید. بهترین راه حل این است که مراکز معتبری مانند نیکا یدک را انتخاب کنید.

این مجموعه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا محصولاتی اورجینال را به مشتریان خود عرضه کند. متقاضیان می‌توانند قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی را به صورت حضوری و آنلاین از این مرکز تهیه کنند. همه محصولات دارای گارانتی هستند و همراه با برگه سلامت به فروش می‌رسند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند برای خرید قطعات ماشین به نمایندگی‌های فعال نیکا یدک در بخش‌های مختلف کشور مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واشر کامل موتور ام وی ام 110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام