یاتاقان متحرک ام وی ام 110

200,000تومان

یاتاقان متحرک ام وی ام ۱۱۰، یک قطعه بسیار مهم در خودرو است که برای تبدیل حرکت رفت و برگشتی پیستون به حرکت دورانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انجام این کار، از شاتون و لنگ‌های میل لنگ در موتور احتراق کمک می‌گیرد.ش

توضیحات

یاتاقان متحرک ام وی ام ۱۱۰، یک قطعه بسیار مهم در خودرو است که برای تبدیل حرکت رفت و برگشتی پیستون به حرکت دورانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انجام این کار، از شاتون و لنگ‌های میل لنگ در موتور احتراق کمک می‌گیرد. میل لنگ در بلوک سیلندر نصب شده است و به صورت مستقیم با یاتاقان در ارتباط می‌باشد. عملکرد صحیح یاتاقان متحرک ام وی ام ۱۱۰ باعث می‌شود تا میل لنگ به راحتی و با اصطکاک بسیار کم چرخش داشته باشد.

علل خرابی یاتاقان متحرک ام وی ام ۱۱۰

  • عوامل مختلفی باعث خراب شدن این قطعه می‌شوند. به عنوان مثال رانندگی نامناسب یا گاز دادن بیش از حد، باعث خراب شدن این وسیله می‌شود.
  • علاوه بر این، باید از یک روغن موتور مناسب استفاده شود. در غیر این صورت، احتمال خراب شدن یاتاقان متحرک وجود دارد. برخی از مهم‌ترین دلایل خراب شدن این وسیله شامل موارد زیر هستند:
  • کارکرد بیش از حد ماشین که باعث ترک برداشتن یاتاقان یا پوسته پوسته شدن آن می‌شود.
  • افزایش دما و نیروی درونی ماشین، از دیگر دلایل خراب شدن این وسیله است. در چنین شرایطی، ممکن است یک لایه ضخیم روی یاتاقان ذوب شود و به عملکرد این قطعه آسیب برساند.
  • ورود ذرات آلوده از طریق سیستم روغن به یاتاقان، از دیگر دلایل آسیب دیدن این وسیله است.

خرید یاتاقان متحرک ام وی ام ۱۱۰

شرکت نیکا یدک به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه واردات و پخش لوازم یدکی ماشین ‌های چینی عمل می‌کند. این مجموعه در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. برای رسیدن به این هدف، تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و برگه سلامت به فروش می‌رساند. یعنی همه قطعات دارای گارانتی هستند و کاملاً اورجینال می‌باشند.

 بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون نگرانی در رابطه با اورجینال بودن کالا، برای خرید لوازم یدکی خودرهای چینی مورد نظر خود اقدام کنید. مشتریان می‌توانند محصولات را به صورت حضوری و آنلاین از شعبه‌های فعال نیکا یدک در بخش‌های مختلف کشور تهیه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یاتاقان متحرک ام وی ام 110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام