آینه بغل ام وی ام 110 نیو

1,350,000تومان

آینه بغل ام وی ام ۱۱۰ نیو، یک قطعه بسیار مهم در خودرو است که دید بهتری در اختیار راننده قرار می‌دهد. راننده می‌تواند با کمک این قطعه اطراف و پشت خودرو را مشاهده کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آینه بغل ام وی ام ۱۱۰ نیو این است که اجسام را کوچک‌تر از اندازه واقعی آن‌ها نشان می‌دهد.

توضیحات

آینه بغل ام وی ام ۱۱۰ نیو، یک قطعه بسیار مهم در خودرو است که دید بهتری در اختیار راننده قرار می‌دهد. راننده می‌تواند با کمک این قطعه اطراف و پشت خودرو را مشاهده کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آینه بغل ام وی ام ۱۱۰ نیو این است که اجسام را کوچک‌تر از اندازه واقعی آن‌ها نشان می‌دهد. بنابراین راننده خودرو باید به این مسئله توجه داشته باشد.

دلایل خرابی آینه بغل ام وی ام ۱۱۰ نیو

با توجه به اینکه این قطعه اهمیت بسیار زیادی در حفظ ایمنی سرنشینان ماشین دارد، باید به درستی نگهداری شود. به محض خراب شدن این وسیله، باید برای تعویض آن اقدام کنید. در غیر این صورت احتمال بروز مشکلاتی مثل تصادفات جاده‌ای وجود دارد. برخی از مهم‌ترین دلایل خراب شدن این وسیله شامل موارد زیر هستند:

  • شل شدن آینه بغل خودرو
  • سوختن چراغ راهنمای آینه بغل
  • خارج شدن آینه از داخل قاب
  • نفوذ آب به داخل سوکت آینه بغل
  • شکستن آینه بغل خودرو
  • کار نکردن آینه بغل خودرو

خرید آینه بغل ام وی ام ۱۱۰ نیو

برای خرید قطعات اورجینال و با کیفیت، می‌توانید مراکز معتبر مانند نیکا یدک را انتخاب کنید. این مجموعه سابقه طولانی در زمینه واردات و توزیع لوازم یدکی ماشین‌ های چینی دارد. تمامی محصولات این مرکز اورجینال هستند. زیرا دارای برگه سلامت و تضمین اصالت کالا می‌باشند. به این ترتیب نیازی نیست در رابطه با غیر اصل بودن محصولات نگران باشید. محصولات نیکا یدک برخلاف قطعات غیر اورجینال، طول عمر بالایی دارند. شما می‌توانید قطعات مورد نظر خود را به صورت حضوری و آنلاین از شعبه‌های مختلف این مرکز در بخش‌های گوناگون ایران تهیه کنید.

توصیه می‌کنیم قبل از خرید قطعات ماشین ‌های چینی، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. زیرا انتخاب قطعه مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. کارشناسان نیکا یدک به شما کمک می‌کنند تا محصولاتی مناسب را برای ماشین خود خریداری کنید. علاوه بر این، درباره نحوه ثبت سفارش محصولات به شما مشاوره می‌دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینه بغل ام وی ام 110 نیو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام