دستگیره در بیرونی جلو ام وی ام 110 نیو

200,000تومان

توضیحات

دستگیره در بیرونی جلو ام وی ام ۱۱۰ نیو، یک قطعه بسیار مهم در خودرو است که برای باز و بسته کردن درب ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. خراب شدن این وسیله با مشکلات گوناگونی همراه است.برخی از این مشکلات شامل قفل شدن درب و مواردی مانند این هستند. عوامل مختلفی باعث خراب شدن دستگیره در بیرونی جلو ام وی ام ۱۱۰ نیو می‌شوند. در صورت خرابی این قطعه، باید به سرعت برای تشخیص علت خرابی اقدام کنید. در اغلب موارد، باید قطعه را تعویض کنید.

دلایل خرابی دستگیره در بیرونی جلو ام وی ام ۱۱۰ نیو

نگهداری از دستگیره در بیرونی جلو ام وی ام ۱۱۰ نیو اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورت خراب شدن این قطعه، به سرعت باید تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید. برخی از مهم‌ترین دلایل خراب شدن این وسیله شامل موارد زیر هستند:

  • زنگ زدگی اجزای داخل دستگیره
  • تجمع گریس بر روی اجزای اصلی دستگیره درب
  • شلی یا لق شدن پیچ‌های درونی دستگیره
  • آسیب دیدگی یا شکسته شدن دستگیره درب

خرید دستگیره در بیرونی جلو ام وی ام ۱۱۰ نیو

برای خرید این وسیله و سایر قطعات یدکی ماشین‌ های چینی، بهتر است یک مجموعه معتبر مانند نیکا یدک را انتخاب کنید. این مجموعه محصولاتی اصل و با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌کند. با توجه به اینکه همه قطعات دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا هستند، می‌توانید با خیال آسوده برای خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنید.نیکا یدک از واردکنندگان لوازم ماشین های چینی دارای هفت نمایندگی در بخش‌های مختلف ایران است.

بنابراین فرقی نمی‌کند در کدام بخش از ایران سکونت دارید، در هر صورت می‌توانید لوازم یدکی ماشین‌های چینی را به صورت حضوری و آنلاین از این نمایندگی‌ها تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، بهتر است با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. کارشناسان نیکا یدک در تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه روزی به سوالات و ابهامات مشتریان پاسخ می‌دهند. علاوه بر این، به شما کمک می‌کنند تا قطعاتی مناسب را انتخاب کنید و خریدی رضایت بخش و آسان داشته باشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگیره در بیرونی جلو ام وی ام 110 نیو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام