رینگ موتور ام وی ام 110 نیو

650,000تومان

رینگ‌ موتور ام وی ام ۱۱۰ نیو، یک قطعه بسیار مهم در ماشین است که برای ثابت نگه داشتن و پایداری دیواره سیلندر مورد استفاده قرار می‌گیرد. رینگ موتور دور تا دور پیستون قرار می‌گیرد و از این قطعه محافظت می‌کند. به این ترتیب، فرایند احتراق به شکل بهتری انجام خواهد شد.

توضیحات

رینگ‌ موتور ام وی ام ۱۱۰ نیو، یک قطعه بسیار مهم در ماشین است که برای ثابت نگه داشتن و پایداری دیواره سیلندر مورد استفاده قرار می‌گیرد. رینگ موتور دور تا دور پیستون قرار می‌گیرد و از این قطعه محافظت می‌کند. به این ترتیب، فرایند احتراق به شکل بهتری انجام خواهد شد. البته رینگ موتور ام وی ام ۱۱۰ نیو به مرور زمان آسیب می‌بیند. در چنین شرایطی باید برای تعویض آن اقدام کنید.

علل خرابی رینگ‌ موتور ام وی ام ۱۱۰ نیو

همانطور که گفته شد، این قطعه به مرور زمان فرسوده می‌شود و این یک امر کاملاً طبیعی است. بعد از اینکه عمر مفید این وسیله تمام شد، می‌توانید به تعمیرکار مراجعه کنید تا آن را تعویض کند. برخی از مهم‌ترین دلایل خرابی این وسیله شامل موارد زیر هستند:

  • عدم وجود فاصله کافی بین شیار و رینگ موتور یکی از مهم‌ترین دلایل خراب شدن این قطعه است. زیرا در این شرایط، رینگ در شیار گیر می‌کند.
  • عدم روانکاوی سیلندر
  • ساییده شدن بوش سیلندر
  • افزایش بیش از حد فاصله قطبی بین پیستون و پوش

خرید رینگ‌ موتور ام وی ام ۱۱۰ نیو

تعداد مراکز توزیع کننده لوازم یدکی ماشین‌های چینی بسیار زیاد است. در این میان شما باید بهترین و معتبرترین مرکز را انتخاب کنید. قبل از هر چیزی، باید مطمئن شوید که مرکز مورد نظر قطعات خود را با ضمانت اصالت کالا و برگه سلامت به فروش می‌رساند. در قدم دوم باید کیفیت و اصل بودن کالا را مورد بررسی قرار دهید.  یکی از بهترین مراکز برای خرید لوازم یدکی ماشین ‌های چینی، نیکا یدک است. تمامی محصولات این مرکز دارای برگه سلامت و گارانتی هستند. علاوه بر این، همه قطعات اورجینال می‌باشند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. کارشناسان نیکا یدک به صورت شبانه روزی به سوالات و ابهامات مشتریان پاسخ می‌دهند. علاوه بر این به مشتریان کمک می‌کنند تا محصولاتی با کیفیت را برای خودروی خود انتخاب کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رینگ موتور ام وی ام 110 نیو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام