سرسیلندر ام وی ام 110 نیو

13,500,000تومان

سر سیلندر ام وی ام ۱۱۰ نیو، یک قطعه بسیار مهم در خودرو است که مانند سیلندر برای انجام فرایند احتراق مورد استفاده قرار می‌گیرد. سر سیلندر در واقع یک سرپوش برای سیلندر خودرو است و از نفوذ هوای بیرون به سیلندر جلوگیری می‌کند.

توضیحات

سر سیلندر ام وی ام ۱۱۰ نیو، یک قطعه بسیار مهم در خودرو است که مانند سیلندر برای انجام فرایند احتراق مورد استفاده قرار می‌گیرد. سر سیلندر در واقع یک سرپوش برای سیلندر خودرو است و از نفوذ هوای بیرون به سیلندر جلوگیری می‌کند. همچنین اجازه نمی‌دهد بخار بنزین متراکم از سیلندر خارج شود. این قطعه در بخش بالایی سیلندر قرار می‌گیرد و به صورت مستقیم با گازهای داغ در ارتباط است. به همین دلیل از مواد اولیه مستحکم و مقاوم ساخته می‌شود. معمولاً از آلیاژ آلومینیوم برای تولید سر سیلندر استفاده می‌شود.

علائم خرابی سر سیلندر ام وی ام ۱۱۰ نیو

برخی از مهم‌ترین نشانه‌های خراب شدن این وسیله شامل موارد زیر هستند:

  • ادغام آب و روغن
  • دیر روشن موتور و ریپ زدن ماشین هنگام حرکت
  • گرم شدن بیش از حد موتور
  • خارج شدن بخار آب از اگزوز
  • خروج روغن و دود سیاه از اگزوز
  • عملکرد نامناسب خودرو
  • شنیدن صدا از داخل موتور
  • مشاهده بخار از درب ورودی روغن

خرید سر سیلندر ام وی ام ۱۱۰ نیو

اگر قصد دارید یک خرید رضایت بخش و مقرون به صرفه داشته باشید، بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید. یک مرکز معتبر تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی به فروش می‌رساند. شرکت نیکا یدک توزیع کننده قطعات خودروهای چینی در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. برای رسیدن به این هدف، همه محصولات را با گارانتی و برگه سلامت به فروش می‌رساند.

تمام قطعات اورجینال هستند و از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند. این قطعات طول عمر و کارایی بسیار بالایی دارند. اگر در شهرهایی غیر از تهران ساکن هستید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات مورد نظر خود را به صورت حضوری و آنلاین از نمایندگی‌های فعال نیکا یدک در بخش‌های مختلف کشور تهیه کنید. کارشناسان این مجموعه به شما کمک می‌کنند تا محصولات مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. این افراد به صورت ۲۴ ساعته و در روزهای تعطیل به تماس‌ها و سوالات شما عزیزان پاسخ می‌دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرسیلندر ام وی ام 110 نیو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام