شمع موتور سوزنی ام وی ام 110 نیو

130,000تومان

شمع موتور سوزنی ام وی ام ۱۱۰ نیو، یک قطعه بسیار مهم و ضروری در ماشین است که برای بهبود عملکرد موتور خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه می‌تواند نیرو و جرقه لازم برای ایجاد فرایند احتراق در موتور خودرو را فراهم سازد.

توضیحات

شمع موتور سوزنی ام وی ام ۱۱۰ نیو، یک قطعه بسیار مهم و ضروری در ماشین است که برای بهبود عملکرد موتور خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه می‌تواند نیرو و جرقه لازم برای ایجاد فرایند احتراق در موتور خودرو را فراهم سازد. شمع موتور به عنوان قطعات مصرفی شناخته می‌شود. به همین دلیل، ممکن است بعد از مدتی دچار استهلاک شود و کارایی خود را از دست دهد. در چنین شرایطی، باید برای خرید یک قطعه جدید اقدام کنید.

در غیر این صورت، عملکرد موتور خودرو مختل خواهد شد. شمع موتور سوزنی ام وی ام ۱۱۰ نیو برای منتقل کردن سیگنال الکتریکی از سیم پیچ احتراق مورد استفاده قرار می‌گیرد. سپس نیروی لازم برای ایجاد جرقه فراهم خواهد شد. در مرحله بعد، مخلوط هوا و سوخت در درون محفظه احتراق ترکیب می‌شوند و محفظه احتراق مشتعل خواهد شد.

علائم خرابی شمع موتور سوزنی ام وی ام ۱۱۰ نیو

برخی علائم نشان دهنده خراب شدن این وسیله هستند. بهتر است به محض مشاهده این علائم برای تعویض قطعه اقدام کنید. بعضی از نشانه‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • روشن نشدن خودرو
  • بد استارت خوردن خودرو
  • کاهش قدرت موتور
  • احتراق ناقص
  • مصرف بالای بنزین
  • ریپ زدن خودرو

خرید شمع موتور سوزنی ام وی ام ۱۱۰ نیو

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اغلب مالکان خودروهای چینی، پیدا کردن یک مرکز معتبر برای خرید لوازم یدکی ماشین چینی است. زیرا خرید قطعات ماشین‌های چینی کار چندان ساده‌ای نیست. تعداد مراکزی که قطعات غیر اورجینال به فروش می‌رسانند، بسیار زیاد است. از طرفی تشخیص قطعات اورجینال از قطعات غیر اصل بسیار دشوار است. بنابراین بهتر است از همان ابتدا یک مجموعه معتبر را انتخاب کنید. یک مرکز معتبر و با تجربه، تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی به مشتریان عرضه می‌کند.

 همه قطعات و محصولات نیکا یدک دارای گارانتی هستند و با برگه سلامت به فروش می‌رسند. شما می‌توانید قطعات مورد نظر خود را به صورت حضوری و آنلاین از شعبه‌های فعال نیکا یدک از توزیع کنندگان قطعات ماشین های چینی در بخش‌های مختلف کشور تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع موتور سوزنی ام وی ام 110 نیو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام