فنر لول جلو ام وی ام 110 نیو

550,000تومان

توضیحات

فنر لول جلو ام وی ام ۱۱۰ نیو، یک قطعه بسیار مهم در خودرو است که به شکل حلقه‌های متناوب یا مارپیچ دور تا دور کمک فنر نصب می‌شود. تعداد حلقه‌ها، ارتفاع حلقه‌ها و قطر میله تاثیر بسیار زیادی بر میزان مقاومت و قدرت فنر دارد. هر چقدر قطر بیشتر باشد، میزان مقاومت و قدرت بیشتر است. این قطعه معمولاً از جنس فولاد است و استحکام بسیار بالایی دارد. این وسیله در میان چرخ‌ها و بدنه خودرو نصب می‌شود. برای بررسی میزان قدرت این قطعه، از یک فاکتور به نام ضریب فنر استفاده می‌شود.

علائم خرابی فنر لول جلو ام وی ام ۱۱۰ نیو

برخی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی این قطعه شامل موارد زیر هستند:

  • عدم تعادل ماشین و کشیده شدن خودرو به یک سمت به خصوص هنگام عبور از پیچ‌های تند
  • ساییده شدن و پوسیده شدن لاستیک‌ها در سرعت‌های بالا
  • حرکت غیرعادی ماشین یا شیرجه زدن خود را هنگام عبور از روی پستی و بلندی‌ها
  • نشتی روغن
  • لغزش بیش از حد خودرو هنگام عبور از پیچ‌ها
  • شنیدن صدای ناهنجار سمت کمک فنر

خرید فنر لول جلو ام وی ام ۱۱۰ نیو

برای خرید این قطعه و سایر قطعات ماشین ‌های چینی، بهتر است مجموعه‌های معتبر مانند نیکا یدک را انتخاب کنید. این مجموعه سابقه طولانی در زمینه واردات و پخش لوازم یدکی ماشین‌ های چینی دارد. تمامی قطعات نیکا یدک دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی هستند. همه محصولات اورجینال می‌باشند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 بنابراین می‌توانید با خیال آسوده برای خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنید. دو روش ساده برای خرید محصولات شامل خرید حضوری و خرید آنلاین هستند. اگر در شهرستان سکونت دارید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات مورد نظر خود را از شعبه‌های فعال نیکا یدک در بخش‌های مختلف کشور تهیه کنید. این مجموعه دارای چندین شعبه و نمایندگی در مناطق مختلف ایران است. کارشناسان نیکا یدک به شما کمک می‌کنند تا بهترین و مقرون به صرفه‌ترین محصولات را برای خودروی خود خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فنر لول جلو ام وی ام 110 نیو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام