توپی سر کمک ام وی ام 530

450,000تومان

توپی سرکمک ام وی ام 530 دقیقاً در بالای کمک فنرها قرار داده شده است تا با کمک به این قطعه بتواند از انتقال ارتعاشات و ضربات جاده به اتاقک خودرو جلوگیری کند. در واقع این قطعه وظیفه دارد ارتعاشات وارد شده به خودرو را خنثی سازد و از این طریق مانع رسیدن آن‌ها به کابین خودرو شود.

توضیحات

سیستم تعلیق خودرو برای آن که بتواند وظیفۀ خود یعنی حذف نوسانت و ضربات جاده را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده است. یکی از این قطعات توپی سرکمک ام وی ام 530 است. آیا شما این قطعه را می‌شناسید؟ آیا با جایگاه و کاربرد آن آشنایی دارید؟ می‌دانید این قطعه در اثر چه عواملی خراب می‌شود؟ برای پاسخ به این سؤالات کافی است، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

وظیفه توپی سر کمک

توپی سرکمک ام وی ام 530 دقیقاً در بالای کمک فنرها قرار داده شده است تا با کمک به این قطعه بتواند از انتقال ارتعاشات و ضربات جاده به اتاقک خودرو جلوگیری کند. در واقع این قطعه وظیفه دارد ارتعاشات وارد شده به خودرو را خنثی سازد و از این طریق مانع رسیدن آن‌ها به کابین خودرو شود.

عواملی که سبب خرابی این قطعه می شوند

چند نکته مهم وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید عمر مفید این محصول را افزایش دهید. در ادامه این عوامل را بررسی می‌کنیم

·       رانندگی با سرعت مناسب

سرعت بالا در رانندگی سبب بروز مشکلات بسیاری در خودرو می‌شود. یکی از قطعاتی که به علت سرعت بالا مستهلک می‌گردد، همین قطعه است. بنابراین می‌توان با رعایت سرعت مجاز در رانندگی از خرابی قطعات خودرو جلوگیری کرد.

·       توجه به دست اندازها و ناهمواری ها

خرابی توپی سرکمک با میزان ضربات و فشارهایی که به آن وارد می‌شود، رابط مستقیم دارد. بنابراین باید هنگام عبور از دست اندازها و رانندگی در جاده‌های ناهموار سرعت خود را در حد مطلوبی حفظ کنیم تا از میزان فشار وارد شده به این قطعه کاسته شود.

نشانه های خرابی این قطعه

خرابی این قطعه در خودرو با چند نشانه واضح همراه است.

  • اولین آن‌ها کوبیده شدن کمک فنرها هستند. در واقع این قطعات مانع برخورد کمک فنرها به شاسی خودرو می‌شوند. بنابراین در اثر خرابی آن‌ها صدای برخورد این دو قطعه با یکدیگر شنیده می‌شود.
  • دومین نشانه خرابی این قطعه کاهش ارتفاع خودرو است. در اثر فرسودگی این قطعه ارتفاع خودرو مقداری کاهش خواهد یافت که با چشم قابل تشخیص است.

خرید توپی سر کمک ام وی ام 530

هنگام خرید این قطعه، بسیار حساس عمل کنید. زیرا این قطعه مرتبط با سیستم تعلیق خودرو است. این سیستم نقش مهمی را در آسایش سرنشینان و حفاظت از قطعات خودرو ایفا می‌کند. شرکت نیکا یدک یکی از واردکنندگان لوازم یدکی خودروهای چینی در ایران است که محصولات خود را از نظر کیفیت و اصالت ضمانت می‌کند. این شرکت دارای 7 نمایندگی فعال برای فروش حضوری محصولات خود است.

سایت این مجموعه نیز برای خرید غیرحضوری مشتریان طراحی شده است. برای این کار کافی است سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. کارکنان نیکا یدک به صورت 24 ساعته در تلاش هستند سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما برسانند. در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد قطعات یدکی خودروهای چینی یا شرایط اخذ نمایندگی از این شرکت می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس گرفته تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی خودرو چینی کافی است دیگر صفحات سایت را مشاهده نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توپی سر کمک ام وی ام 530”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام