فیلتر بنزین ام وی ام 550

130,000تومان

فیلتر بنزین ام وی ام 550 که با نام صافی بنزین نیز شناخته می‌شود، از یک کاغذ مخصوص ساخته شده است تا از ورود آلاینده‌های همراه بنزین به درون موتور جلوگیری کند. این قطعه بر سر ورودی بنزین به درون موتور قرار داده می‌شود.

توضیحات

معمولاً بنزینی که به دست ما می‌رسد از مراحل و محل‌های بسیار زیادی عبور کرده است. بنابراین طبیعی است که انواع آلودگی‌های مختلف در آن وجود داشته باشد. فیلتر بنزین ام وی ام 550 وظیفه دارد از ورود این آلودگی‌ها به درون محفظۀ احتراق جلوگیری کند. آیا شما با ساختار این قطعه آشنایی دارید؟ آیا محل قرارگیری آن را می‌دانید؟ استفاده از فیلتر بنزین نامرغوب و بی‌کیفیت چه صدمه‌ای به خودروی شما می‌زند؟ به دنبال مرکز معتبر فروش قطعات خودروهای چینی هستید؟ برای آشنایی بیشتر با این قطعه این مطلب را دنبال کنید.

وظیفه و ساختار صافی بنزین

فیلتر بنزین ام وی ام 550 که با نام صافی بنزین نیز شناخته می‌شود، از یک کاغذ مخصوص ساخته شده است تا از ورود آلاینده‌های همراه بنزین به درون موتور جلوگیری کند. این قطعه بر سر ورودی بنزین به درون موتور قرار داده می‌شود. زیرا بنزین علاوه بر آن که ممکن است به موادی از قبیل گرد و خاک، آب یا روغن آلوده شده باشد، امکان دارد به مواد فرسوده شده‌ای که از باک خودرو نشأت می‌گیرند نیز آلوده شود. باک خودرو را از متریالی می‌سازند تا در برابر بنزین مقاوم بوده و دچار خوردگی نشود، اما استفاده از خودرو به مدت‌های طولانی باعث فرسودگی و خوردگی باک شده و ذرات معلقی را در بنزین ایجاد می‌کند. بنابراین صافی بنزین را بعد از باک و قبل از موتور، نصب می‌کنند تا آین آلودگی‌ها تماماً از بنزین گرفته شود.

خرابی صافی بنزین خودرو با علائم زیر همراه است

خراب این قطعه با علائم ویژه‌ای همراه نبوده است، اما بروز یکسری علائم را می‌توان به خرابی این قطعه مربوط دانست:

1 . کم شدن توان خودرو

منافذ صافی بنزین به مرور زمان و با استفاده‌هایی پی در پی مسدود می‌شود. بنابراین از میزان بنزینی که از آن عبور می‌کند، کاسته می‌شود. این امر سبب کاهش توان خودرو نیز خواهد شد، زیرا بنزین در دسترس موتور کاهش می‌یابد.

2 . بد روشن شدن خودرو

همان طور که بیان کردیم، نرسیدن سوخت کافی به موتور، باعث عملکرد نامطلوب موتور خواهد شد.

3 . خرابی سوزن های انژکتور

سوزن‌های انژکتور مسئول رساندن سوخت به درون محفظۀ احتراق هستند. اگر صافی بنزین را در بازه‌های زمانی معین تعویض نکنید، مدتی بعد شاهد خرابی این سوزن‌ها خواهید بود که هزینۀ تعویضشان بسیار بیشتر از یک فیلتر بنزین است.

خرید فیلتر بنزین تقلبی چه مشکبلاتی را برای خودرو ایجاد می کند؟

  • عدم تصفیه درست بنزین
  • مسدود شدن سوزن‌های انژکتور
  • آسیب به قطعات داخلی محفظۀ احتراق
  • افزایش مصرف سوخت

خرید فیلتر بنزین ام وی ام 550

اگر می‌خواهید مشکلات گفته شده را تجربه نکنید، بهتر است برای خرید صافی بنزین خودروی خود به یک نمایندگی مجاز مراجعه کنید. شرکت نیکا یدک یکی از وارد کنندگان قطعات خودرو چینی در ایران به حساب می‌آید که به کیفیت قطعاتی که روانه بازار می‌کند، بسیار اهمیت می‌دهد. بنابراین می‌توان یک خرید ایمن را با این شرکت تجربه کرد. برای خرید محصول مورد نظر کافی است از طریق سایت، سفارش خود را ثبت کرده و منتظر تحویل آن در کوتاه‌ترین زمان، باشید. این شرکت با هدف جلب اطمینان مشتریان تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر بنزین ام وی ام 550”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام