شاتون ام وی ام ایکس 33

700,000تومان

شاتون ام وی ام ایکس ۳۳ یکی از قطعات اتصال دهنده خودرو است که اغلب در موتورهای احتراقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه در بیشتر خودروها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در نتیجه، کارکرد صحیح آن امر مهمی به حساب می‌آید.

توضیحات

شاتون ام وی ام ایکس ۳۳ یکی از قطعات اتصال دهنده خودرو است که اغلب در موتورهای احتراقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه در بیشتر خودروها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در نتیجه، کارکرد صحیح آن امر مهمی به حساب می‌آید. در واقع شاتون موجب شکل‌گیری ارتباط دقیقی میان میل لنگ و پیستون می‌گردد.

عملکرد شاتون ام وی ام ایکس 33

یکی از مهم‌ترین وظایف شاتون به چرخش درآوردن میل لنگ است. بدین نحو که نیروی عمودی را به نیروی چرخشی تبدیل می‌نماید. حرکت دادن پیستون به سمت بالا و پایین، از مهم‌ترین ویژگی‌های عملکردی هر شاتون به حساب می‌آید. این موضوع موجب اعمال گشتاور چرخشی درون موتور خودرو خواهد شد. با این تفاسیر کیفیت شاتون خریداری شده باید در سطح قابل قبولی قرار گیرد. چراکه میزان استحکام شاتون جهت تحمل فشار و وزن، امری مهم است. در صورتی که شاتون مورد نظر کیفیت لازم را نداشته باشد، پس از مدتی خمیده می‌شود و عملکرد خود را از دست می‌دهد. البته ویژگی‌هایی مانند طول عمر شاتون وابسته به کیفیت آن است. بدین منظور خرید انواع اصلی شاتون و دیگر قطعات فابریک خودرو چینی جهت تعویض امری ضروری به شمار می‌رود.

جنس شاتون ام وی ام ایکس 33

فولاد و تیتانیوم از مهم‌ترین فلزات سازنده شاتون ام وی ام ایکس 33 به حساب می‌آیند.

ساختار فیزیکی شاتون ام وی ام

به طور کلی شاتون هر خودرو از یک میله و همچنین دو انتهای کوچک و بزرگ ساخته شده است. ابزار اتصالی جهت نصب شاتون در خودرو، یاتاقان است که بر قسمت بالایی میل لنگ تعبیه می‌گردد. در بیشتر شاتون‌ها، محفظه‌ای جهت اضافه نمودن روان‌ کننده قرار داده می‌‌شود. در ادامه بخش‌های اصلی هر شاتون را بیان می‌نماییم:

1.میله میانی (ساق)

بدنه شاتون ام وی ام ایکس 33 بین دو سر شاتون قرار گرفته است. این بخش با بخش بالایی یاتاقان و همچنین با سر کوچک شاتون در ارتباط است. بدین ترتیب ضربات دریافتی از پیستون از سر کوچک آن به این بخش انتقال یافته و به یاتاقان بزرگ خواهند رسید.

2.بخش کوچک (یاتاقان کوچک)

این بخش از شاتون به شکل یکپارچه با میله میانی طراحی شده است. سر کوچک با اتصال به پیستون خودرو ضربات را دریافت می‌نماید.

3.بخش بزرگ (یاتاقان بزرگ)

در واقع این بخش، مهم‌ترین عملکرد را شاتون به عهده دارد؛ چراکه سبب به چرخش درآمدن میل لنگ و انتقال نیروی عمودی به پیستون خواهد شد. یاتاقان بزرگ متحرک بوده و در دو دسته متحرک یک تکه و دو تکه طبقه‌بندی می‌شود.

نشانه‌ های خرابی شاتون خودرو

  • روغن ریزی اتومبیل
  • بروز صداهای غیرعادی از موتور
  • جدا شدن قطعات مختلف موتور

خرید شاتون ام وی ام ایکس 33

شاتون ام وی ام ایکس 33 با بالاترین کیفیت در سایت فروش قطعات خودروهای چینی نیکا یدک عرضه می‌گردد. این نوع لوازم یدکی خودرو چینی از بهترین متریال ساخته و از طول عمر بالایی برخوردار هستند. همچنین به همراه محصول، گواهی اصالت کالا نیز لحاظ می‌گردد تا رضایت مشتریان به طور کامل جلب گردد. این نوع روش خرید، بسیار سودمند بوده و بر سرعت فرآیند خرید می‌افزاید. مرکز فروش آنلاین و حضوری نیکا یدک تا به حال موفقیت‌های گوناگونی در عرصه فروش لوازم یدکی کسب نموده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شاتون ام وی ام ایکس 33”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام